RSS Feed

Czas ♥

Posted on
Świat wokoło ciągle się zmienia ..
Nie chcę żeby czas tak szybko uciekał ,
przez to nie zdążę się nad niczym porządnie zastanowić ,
co jakiś czas czuję do siebie żal ..
Chciałabym z każdej sekundy mojego życia wyciągnąć maksymalną dawkę ,
ale nie daje rady ..
Brak mi wiary w siebie .. chodź ostatnio często udaje  . 

Sama zastanawiam się czego właściwie chcę , czego oczekuję ..
od siebie, od ludzi którzy mnie otaczają ; Od świata .
Wiem .
chce szczęścia , niby je mam …
ale mimo to ciągle próbuję zmieniać swoje nastawienie ..
ciągle czegoś mi brakuje .
mimo to lubię się uśmiechać ..
i zazwyczaj nie myślę o tych wszystkich głupotach które wypisuje ..
ale kiedy siedzę sama w pokoju , przy ogarniającej mnie ciszy i spokoju,
wiem że prawdopodobieństwo, że spełnię swoje marzenia są minimalne ..
praktycznie graniczą z cudem ♥
chociaż kto wie ? ; )

Dobra na tym zakańczam moje smęty .
wybywam na rolki Sonią, z którą zamierzam spędzić te o to 3 dni wolnego ❤
no chyba że jakieś ciekawsze propozycje ? ;> haha .
specjalnie dla niej odwołałam wszystkie sesje no !
ale jesteś dla mnie ważna , pamiętaj ♥

Bo przyjaciel to ktoś kto jest przy Tobie od początku ,
jeżeli tracisz przyjaciela , on nigdy nim nie był ..
udawał .

… ♥

About edziq

hmm .. Ciężko jest mówić samemu o sobie, ale jednak wypadało by coś napisać, mimo iż zapewne przeczyta to garstka osób ;] a więc jestem zwyczajną gimnazjalistką, która z dobrym towarzystwem potrafi nawet w styczniu jeździć na rolkach :D ^^ Ogólnie w moim życiu nie dzieje sie nic nadzwyczaj szczególnego więc nie mam się czym pochwalić. Mam kilka marzeń, jak każdy, chociaż moje marzenia to już raczej cele życiowe, ale cóż ..

Skomentuj

