RSS Feed

Pamiętniku <3

Posted on

emm ..
muszę przyznać,  że dzisiejszy dzień całkiem fajny ^^
a szczególnie nasza edukacja z Sonią hahahaha !
nie no, nie zapomnę tych ekscytujących przeżyć .
my jsteśmy po prostu stuknięte xD
ale , nie no gdzie tam , my się tylko edukowałyśmy ^^

rolki + ciemna ulica = megaa .. ❤
szkoda że pogoda jest taka nijaka ..
chciałabym żeby było ładnie już no xD
dziś znalazłam coś bardzo cennego ..
i czytałam to z ogromnym  nie do wierzeniem ..
nie mogłam uwierzyć że to ja pisałam te wszystkie głupoty w przeszłości ;p
ale przyznam że nieźle się uśmiałam ; )
mam nadzieje że jutrzejszy dzień będzie równie fajny jak dzisiejszy..
no może po za pogodą ; /

pytania na formspring mnie coraz bardziej zaskakują ..
Jak mi powiedział pan Sz. to jest trochę żałosne ..
no i zgadzam się  ,gdyż wolałabym by ten ktoś powiedział mi to wprost,
na pewno jeszcze bardziej bym się zaskoczyła …
jeżeli to wgl nie są żarty ;p
bo niektórzy to mają wyobraźnię ..

wiem , ta notka nie jest zbyt twórcza, ale nie potrafię się skupić by coś rozkminić ;D
ale Sonia stwierdziła że powinnam zacząć pisać piosenki z moją twórczością, haha xD
( tu akurat nie koniecznie mowa o tym blogu ).

: )

About edziq

hmm .. Ciężko jest mówić samemu o sobie, ale jednak wypadało by coś napisać, mimo iż zapewne przeczyta to garstka osób ;] a więc jestem zwyczajną gimnazjalistką, która z dobrym towarzystwem potrafi nawet w styczniu jeździć na rolkach :D ^^ Ogólnie w moim życiu nie dzieje sie nic nadzwyczaj szczególnego więc nie mam się czym pochwalić. Mam kilka marzeń, jak każdy, chociaż moje marzenia to już raczej cele życiowe, ale cóż ..

Skomentuj

