RSS Feed

Powinnam ? ♥

Posted on
Witam .
dzisiejszy dzień w domu ..
leże na łóżku i nie mam siły wstać .. 
popełniłam błąd.. 
jest mi bardzo głupio..

muzycznie .. ♥
Czuje się samotna wśród tłumu otaczających mnie ludzi ..
nie potrafię się odnaleźć ..
strasznie się pogubiłam […]
ale mam nadzieję że wkrótce wszystko się okaże ..

niedoczekanie do jutra  . ; )
stres ale jednocześnie niepewność ..
boje się że coś może się nie udać i że zrobię z siebie idiotkę ..
wiem, że to nic wielkiego , zdaję sobie sprawę że to niezobowiązujące..
no ale mimo wszystko .. wierzę że będzie ok ;]

Życie to banał ! – nie sądzę ..

„Śpieszmy się kochać ludzi .. tak szybko odchodzą .. ”

About edziq

hmm .. Ciężko jest mówić samemu o sobie, ale jednak wypadało by coś napisać, mimo iż zapewne przeczyta to garstka osób ;] a więc jestem zwyczajną gimnazjalistką, która z dobrym towarzystwem potrafi nawet w styczniu jeździć na rolkach :D ^^ Ogólnie w moim życiu nie dzieje sie nic nadzwyczaj szczególnego więc nie mam się czym pochwalić. Mam kilka marzeń, jak każdy, chociaż moje marzenia to już raczej cele życiowe, ale cóż ..

Skomentuj

