RSS Feed

em ..

Posted on

Ogarnia mnie jakieś takie dziwne uczucie ..
jestem szczęśliwa ..
pierwszy raz od długiego czasu jestem tak szczerze szczęśliwa ..
właświcie to często byłam z czegoś zadowolona, ale to było chwilowe,
pojawiało się tak szybko jak znikało ..

ale cieszę się że jest jak jest ..
wiadomo zawsze może byc lepiej ,ale dobrze sie układna…
i to w nie jednej sprawie 😉
dostaje bardzo ciekawe wiadomości na fs,
szkoda że nie wiem kto mnie tak bardzo uwielbia 😀
no ale mniejsza z tym ..
bardzo fajne zdjęcia mi wychodzą 😀
jestem z siebie dumna i wiem że jeżeli chodzi o fotografie idzie mi coraz lepiej 😀
nie chce stracić tego humoru który mam teraz :]
lubie jak ktoś mówi mi miłe rzeczy 🙂
chyba każdy lubi :p
chociaż niektóre osoby w szkole mnie irytują ..
ale nie specjalnie się tym przejmuję 😉
a te kilkugodzinne romowy na gg jeszcze bardziej poprawiają mi humor 😀
to chyba najlepsze zakończenie dnia 😀
jeszcze tylko mi tu Soni na Maju brakuje i będzie cudownie 😀 : ***
tak więc, musiałam sie tu rozpisać , bo .. hmm ot tak xD
a weekend .. hmm cieszę się z niego , ale zapewne spędzę go sama ^^
ale co tam , pobędę se sama ze swoim humorem , przynajmniej nikt mi go nie zepsuje 😀
Nie potrafię doczekać się 18 lipca 😀 już czuję że będzie wspaniale ! 🙂
heh .. jakie szczęście że w tym tygodniu 3 dni wolne .. uff 😉
ale za to testy próbne .. ale zlewam to ;p po co sie na próbnych starać ? ;d
jeszcze i tak będziemy jeszcze jedne próbne pisać xD

jak ja chce jakąś dyskotękę no !
musze sie wyszaleć 😀 wspominając ostatnią , to konecznie chce jeszcze jedną taką ! 😀
dobra znikam bo i tak pewnie nikt nie przeczta mojej wyczerpójącej notki , ale ja sie lubie rozpisać czasem ^^

bye ; **

Witam :)

Posted on

Mogę ?
Tak, więc zakładam tego bloga aby tu trochę po marudzić i podzielić się cząstką mojego życia …
Zapewne ten blog z czasem mi się znudzi , jak wszystko, chociaż warto spróbować ..
Prowadzę także fotobloga, na którego was zapraszam  KLIK .
Na chwilę obecną fotografia jest moim codziennym zajęciem , odrywa mnie od rzeczywistości..
Nie macie pojęcia jak wiele szczegółów umyka tak wielu ludziom ..
Dzięki zdjęciom makro zauważam to , czego zapewne nigdy bym nie zauważyła 🙂

Jest OK ❤

narazię ; *

Posted on